Poznaj naszą firmę

Scroll target here

Historia firmy

Bosch Service Bronikowski  jest profesjonalną i szanowaną przez Klientów firmą. Dzięki doświadczeniu zdobytemu od 1990 roku  istnienia firmy na rynku, ciągłej inwestycji w rozwój i unowocześnianiu parku maszynowego serwisujemy wszystkie marki samochodów.


Od roku 2003 należymy do międzynarodowej sieci Bosch Car Service a od sierpnia 2015 roku pracujemy w nowym obiekcie spełniającym wymagania nawet najbardziej wymagających klientów, poza walorami estetycznymi nowa siedziba umożliwia szybszą i bardziej profesjonalna obsługę klienta zgodnie z Systemem Zarządzania Jakością ISO 9001:2008.

Oferujemy jednocześnie naprawy, obsługę i doradztwo.

Przy serwisie prowadzimy sklep z częściami co znacznie skraca czas napraw samochodów.

Scroll target here

Nasz zespół

Nasz zespół to profesjonalna i kompetentna kadra, posiadająca zarówno, popartą doświadczeniem wiedzę, niezbędną do rzetelnej realizacji zadań, jak i wyposażona w nowoczesne narzędzia, umożliwiające efektywną realizację celów.  Bosch Service Bronikowski inwestuje w rozwój pracowników, podnosząc ich kwalifikacje za pomocą specjalistycznych szkoleń, podnosząc tym samym jakość świadczonych usług.

 

Scroll target here

Ciekawostki

Zdobycie III miejsca w Konkursie Warsztat Roku 2015 - w kategorii DUŻY WARSZTAT.

Organizatorem tego wydarzenia było Stowarzyszenie Dystrybutorów i Producentów Części Motoryzacyjnych (SDCM) wraz z firmą PARTSLIFE, której partnerami są najwięksi światowi producenci części motoryzacyjnych. Firma PARTSLIFE jest organizatorem tego konkursu od wielu lat, promując w ten sposób warsztaty działające na rynku niezależnym w Europie Zachodniej. W Polsce konkurs odbył się po raz pierwszy. Celem konkursu jest pokazanie klientom indywidualnym i instytucjonalnym, że na rynku aftermarketowym jest wiele warsztatów, które dzięki swoim inwestycjom w pracowników, wyposażenie i infrastrukturę reprezentują poziom obsługi klienta taki jak ASO producentów pojazdów lub nawet wyższy.

Bosch jako zarządca i administrator sieci autoryzowanych serwisów Bosch Car Service oraz AutoCrew stanął do rywalizacji zachęcając serwisy do udziału w konkursie. Serwisy były w pierwszym etapie oceniane na podstawie przesłanych zgłoszeń oraz zdjęć obiektów przez niezależną komisję złożoną z przedstawicieli mediów motoryzacyjnych, przedstawiciela sieci dealerskiej i firmy szkoleniowej oraz firmy badawczej związanej z rynkiem motoryzacyjnym. W drugim etapie komisja sędziowska odwiedzała serwisy i dokonywała audytu na obiekcie.

 

Certyfikat Finalisty 2015

 

Wdrożenie innowacyjnych technologii i stworzenie kompleksowej oferty usług motoryzacyjnych szansą na wzrost konkurencyjności P.H.P.U. Fabel Sp. z o.o.